دکتر محمد حسین نجفی

دکتر محمد حسین نجفی

عرق گیاهی برای درمان دل پیچه، نفخ و دل درد شدید!

 بهترین عرق برای دل درد چیست؟ عرق گیاهی که به  عرق ۴۰ گیاه معروف است، یک شبه داروی بسیار موثر برای انواع ناراحتی‌های گوارشی است. وی در خصوص ترکیبات این عرق گفت: ترکیبات این عرق گیاهی شامل پونه، نعنا، آویشن، شیرین‌بیان و اکثر گیاهان برای درمان ناراحتی‌های گوارشی و جهت سهولت در هضم غذا استفاده می‌شود.

درد پشت کتف چپ و معده نشان از چیست؟ در این باره بخوانید.

برای دل پیچه چی خوبه

عرق برای دل درد

عرق چهل گیاه برای درمان دل‌پیچه، دل درد و نفخ معده موثر است و همچنین برای درمان ناراحتی‌های روده نیز بسیار مفید و موثر است. این عرق گیاهی که به عنوان چهل گیاه از آن نام برده می‌شود، در اصل چهل گیاه نداشته و حاوی تعدادی از گیاهان مفید برای دستگاه گوارش است. عرق چهل گیاه شبه داروی مفید برای انواع ناراحتی‌های گوارشی است که همه افراد در صورت نیاز می‌توانند در هر زمانی بدون نیاز به گرم کردن آن را قبل یا بعد از هر وعده غذایی به میزان نیم فنجان مصرف کنند.

چه کسانی نباید عرق چهل گیاه بخورند

 عرق چهل گیاه محدودیت مصرف سنی نداشته اما باید توجه داشت این عرق گیاهی دارای طبع گرم بوده و بهتر است افرادی که طبع گرم و مشکلاتی همچون ریفلاکس معده دارند در مصرف عرق چهل گیاه احتیاط کنند.

دمنوش نعنا برای دل درد

عرق نعنا برای دل درد

یکی دیگر از عرقیجات های مفید برای دل درد و دل پیچه عرق نعنا می باشد، که خاصیت ضد نفغ داشته و درمانی برای انواع دل پیچه است. اگر در حین ترک سیگار هستید و این ترک سیگار و درد معده برای شما آزار دهنده است، یکی از بهترین راه کار ها استفاده از عرق نعنا یا دمنوش نعناست.

چه عرقی برای دل درد خوبه؟

علاوه بر عرق نعنا که یکی از بهترین ها رای درمان دل درد و دل پیچه است، عرق های دیگری هم وجود دارد که بتوان از آن ها به این منظور استفاده کرد این عرق ها شامل:

بهترین دمنوش برای دل درد

یکی از بهترین دمنوش ها، دمنوش نعنای تازه است، این دمنوش علاوه بر اینکه برای دل درد و دل پیچه بسیار مفید است موجب خوش بو شدن دهان و معده ی شما نیز می شود. طرز تهیه دمنوش نعنا:

برای تهیه دمنوش نعنا، مقداری نعنای تازه را در آب جوش ریحته و اجازه دهید دم بکشد، بعد از دم کشید میتوانید آن را با نبات یا حتی بدون نبات میل کنید.

۳.۵/۵ - (۶ امتیاز)
Picture of دکتر محمدحسین نجفی
دکتر محمدحسین نجفی

ایشان متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی هستند. دیگر تخصص های ایشان شامل: درمان فشار خون، درمان واریس، انجام هولتر مانیتورینگ قلب و غیره می شود.

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید
dr amir rasooli
ویزیت آنلاین
از طریق ویزیت آنلاین سوال خود را بپرسید.
میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟