علت هری ریختن دل چیست؟

هری ریختن دل می تواند در هر سنی اتفاق افتد. علت خالی شدن ناگهانی دل یا یهو ریختن قلب چیست؟

دکتر محمد حسین نجفی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص آنژیوگرافی

برای پرسش و پاسخ از دکتر روی لینک پرسش از دکتر کلیک کنید.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 5روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر ميلاد یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام جناب دكتر من مشكل نوار قلب داشتم كه با تشخيص پزشك بستري شدم و انژيو گرافي انجام دادم كه خوشبختانه هيچ مشكلي نبود و گرفتگي عروق نداشتم ولي هنوز گاهي اوقات احاس تپش ناگهاني دارم و احساس ميكنم دلم هري ميريزه واقعا نمدونم از چيه و چي كار ميتونم بكنم ممنونم ميشم راهنماييم كنين سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹( 1 ماه پیش)
      سلام یک هولتر ۲۴ ساعته کذاشته شود تا نعداد ضربان نابجا در ۲۴ ساعت مشخص شود،
  • تصویر کاربر آرامش یکشنبه ۱۹ مرداد ۹۹( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    باسلام خدمت شما دکتر محترم میبخشید من حدود 2 هفته خیلی استرس و درد در قفسه سینه داشتم و پریشان بودم با توجه به اینکه قبلا دکتر قرص سرترالین رو تجویز کرده بودن استفاده کردم که حالم بدتر شد و بهتر نشد دوباره به پزشک مراجعه کردم و دارو واسه اسید معده دادن اما چون باز استرس داشتم دکتر قرص سرترالین رو تجویذ نمودند و من استفاده کردم تقریبا بیشتر عوارضی که این قرص داشت واسم پیش اومد و قرص رو قطع کردم و پروپانول رو استفاده کردم اما امروز نیم ساعت قبل نهار شربت اسید معده رو خوردم حدود 1 ساعت بعد نهار احساس سوزش در سر دل را داشتم و بعد طبق ساعت پروپانول رو استفاده کردم که درد شدید در قفسه سینه و سر دل و زیر سینه سمت چپ و دست چپ احساس کردم و بعدش این سوزش در گلو هم احساس کردم این میتونه علتش چی باشه؟ میتونه استفاده پروپانول باشه؟ مصرف پروپانول رو قطع کنم ایرادی نداره؟ ممنون میشم جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۱۹ مرداد ۹۹( 1 ماه پیش)
      سلام قطع پرانولول باعث احساس تپش میشه، واقعا نمیشود با این اطلاعات تشخیص داد چه چیز باعث درد است، تست ورزش به بررسی سالم بودن قلب کمک میکنه
    2. تصویر کاربر آرامش شنبه ۱۸ مرداد ۹۹( 1 ماه پیش)
      ممنون
    3. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۱۹ مرداد ۹۹( 1 ماه پیش)
      🙏
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رویا پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹( 2 ماه پیش) مشاهده پرسش
    باسلام و روز بخیر . آقای دکتر من سالهاست که احساس ریزش قلب دارم . گاهی خفیف گاهی شدید . به دکتر قلب مراجعه کردم اکو و نوار قلب انجام دادم به من گفتن که مشکل از قلب نیست و عصبیه . برام سرترالین تجویز کردن . از آخرین بار حدود دوسال میگذره . جدیدا دوباره اون حالت رو دارم و خیلی اذیتم میکنه . به نظر شما به دکتر مراجعه کنم یا دوباره خودم طرترالین رو شروع کنم؟؟؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹( 2 ماه پیش)
      سلام فعلا سرتزالین بخورین اگر تکرار شد هولتر ریتم بگذارید
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 2 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام
    من ۲۲سالمه،چند وقته که یه درد شدیدی تو سمت راست سینم هست.تیر میکشه و مدتشم‌طولانیه.یه روز درمیون این اتفاق میفته و شاید یه صب تا شبی طول بکشه تا دردش از بین بره،ولی دوباره یکی دو روز بعد دردش شروع میشه.وقتی میخوابم درد بیشتر میشه و حتی نفس عمیقم میکشم درد بیشتر میشه
    بنظر شما این چه نوع بیماری‌ایه.ممنون میشم پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 2 ماه پیش)
      سلام الگوي درد قلبي نيست ولي بهتره نوار قلب بگيرين
  • تصویر کاربر منصوره شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 ماه پیش) مشاهده پرسش
    باعرض ادب، خانم 56 ساله هستم افتادگی دریچه‌ی میترال دارم اکثرا طپش قلب دارم چندروزی که در وسط سینه ام احساس ریزش کنک میکنم این اضطرابمو زیاد میکنه درنوار قلب ضربانم کمی (100)زیاد بود درضمن کم کاری تیروئید دارم نصف قرص لوتیروکسین ونصف قرص متورال میخورم، روزهام میگیرم، لطفا مرا راهنمایی کنید، با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 ماه پیش)
      سلام مقدار متورال رو افزايش بدين
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر