دکتر محمد حسین نجفی

پرولیا داروی ضد پوکی استخوان یک آنتی بادی مونوکلونال بوده که جلوی  پروتئینی که با ارسال سیگنال باعث پوکی استخوان شده را میگیرد. این کار از نابود شدن استخوان های بدن جلوگیری میکند و باعث تقویت استخوان شده.

آمپول پرولیا

موارد استفاده از داروی پرولیا:

دوز مصرف پرولیا:

پرولیا یک داروی تزریقی میباشد که توسط متخصص به شما داده میشود. نحوه استفاده به این صورت میباشد که مقدار 60 میلی گرم هر شش ماه به بازو، ران و شکم شما تزریق میشود.

پرولیا یک داروی تزریقی است.

نکات دارویی مربوط به Denosuma:

آمپول ضد پوکی استخوان

عوارض جانبی پرولیا چیست؟

هر دارویی که مصرف میشود هم سود داشته هم ضرر حتی اگر دارو به درستی عمل کند.با مشاهده علائم زیر حتما به دکتر خود مراجعه کنید:

تداخل دارویی با پرولیا:

پرولیا ممکن است با داروهای دیگر واکنش نشان دهد، بنابراین حتما در صورت مصرف داروهای دیگر به پزشک خود اطلاع دهید(مثل داروهای فروخته شده با نسخه و داروهای فروخته شده بدون نسخه، ویتامین ها، داروهای رژیمی و گیاهی).با اینکه بعضی داروها نباید با هم مصرف بشوند، در بعضی مواقع حتی با واکنش دادن دو دارو، باید دو دارو با هم مصرف بشوند.

مصرف این دارو ها با هم پیشنهاد نمیشود. اما در بعضی مواقع که با هم تجویز میشوند، دکتر دوز این دارو ها را تغییر میدهد یا پیشگیری های لازم را انجام میدهد. هنگام مصرف این دارو ها، بسیار مهم است که، پزشک شما از این موضوع اطلاع داشته باشد.

دکتر محمد حسین نجفی متخصص قلب و عروق

5/5 - (1 امتیاز)
Picture of دکتر محمدحسین نجفی
دکتر محمدحسین نجفی

ایشان متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی هستند. دیگر تخصص های ایشان شامل: درمان فشار خون، درمان واریس، انجام هولتر مانیتورینگ قلب و غیره می شود.

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید
[hamyar_qa] [hamyar_related_qa]

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون، اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ. پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند. پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محسن شنبه ۲۵ شهریور ۲( 7 ماه پیش) تعداد بازدید: 59 مشاهده پرسش
    با سلام من ۳۷ ساله هستم چند وقتی هست که فشارم میره بالا ۱۳نیم ۱۴نیم تپش گاهی وقتها دارم الا قرص آنژیپول و قرص سووالتان مصرف میکنم میخواستم ببینم میتونم باهم مصرفشون کنم یا باید جدامصرف بشن با فاصله زمانی و چند وقت باید مصرف بشن لطفا جواب
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۲۵ شهریور ۲( 7 ماه پیش)
      باهم می توان مصرف کرد...توصیه به مصرف طولانی مدت و اصلاح سبک زندگی...پس از اصلاح سبک زندگی و کااش وزن و...در صورت اضافه کزن و...می توان راجع به کم کردن دارو تصمیم گرفت
    2. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۲۵ شهریور ۲( 7 ماه پیش)
      وزن
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

پرسش از دکتر