دکتر محمد حسین نجفی

دکتر محمد حسین نجفی

افزایش فشار خون چه سیستولی و چه دیاستولی می تواند خطرات فراوانی داشته باشد. بالا بودن فشار خون روی مغز، کلیه، قلب، چشم و قدرت جنسی عوارض فراوانی دارد. به همین علت درمان صحیح فشار خون بسیار مهم است.

 سوال مهمی که در ذهن بیمار مبتلا به فشار خون وجود دارد این است که برای درمان فشار خون به چه کسی مراجعه نماید؟

آیا پایین آوردن فشار خون با آبلیمو حقیقت دارد؟ و آبلیمو راه درمان محسوب می شود؟

دکتر فشارخون

برای فشار خون بالا به چه دکتری مراجعه کنیم؟

آیا فشار خون درمان قطعی دارد؟ امروزه به جای درمان فشار خون بالا هم متخصصین قلب و عروق و هم متخصصین کلیه و مجاری ادرار به درمان فشار خون بالا می پردازند. آشنایی کامل با داروهای فشار خون و عوارض درمان این داروها بخش اصلی علمی در درمان فشار خون است. شاید تجربه حرف و دیدن بیماران بیشتر حرف اول را در درمان همه بیماران بخصوص بیماران فشار خون می زند.

در مجموعه کلینیک قلب و عروق دکتر نجفی یک واحد مجزا تحت عنوان کلنیک فشار خون به درمان فشار خون بالا می پردازد که نتایج قابل ذکری طی سالهای اخیر در درمان فشار خون داشته اند. در این مجموعه گاهی برای اثبات فشار خون بالا از هولتر ۲۴ ساعته فشار استفاده می شود ضمن اینکه ممکن است بیمار نیازمند انجام نوار قلب و یا اکوکاردیوگرافی باشد که در مجموعه فراهم شده است.

علاوه بر این موارد متخصص تغذیه نیز برای تنظیم رژیم غذایی مناسب فشار خون بالا نیز در کلینیک فشار خون حضور دارند تا شما تمامی خدمات را در یک مکان دریافت کنید.

آدرس مطب دکتر محمد حسین نجفی:

خیابان پاسداران، گلستان ششم ، پلاک۴۱

شماره  تماس:

۰۲۱۷۸۱۳۵

برای تعیین نوبت اینترنتی می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

نوبت دهی اینترنتی

۵/۵ - (۱ امتیاز)
Picture of دکتر محمدحسین نجفی
دکتر محمدحسین نجفی

ایشان متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی هستند. دیگر تخصص های ایشان شامل: درمان فشار خون، درمان واریس، انجام هولتر مانیتورینگ قلب و غیره می شود.

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید
dr amir rasooli
ویزیت آنلاین
از طریق ویزیت آنلاین سوال خود را بپرسید.
میخوای به صورت تلفنی سوالت رو از دکتر بپرسی؟