سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

خارش بعد از آنژیوگرافی - پرسش 83193

  • تصویر کاربر سحر پنجشنبه ۲۹ اسفند ۹۸( 2 ماه پیش) آنژیوگرافی
    سلام خسته نباشید ببخشید پدر من 20 اسفند آنژیوگرافی انجام دادن الان حدود یه هفته هست که دچار خارش بدن شدن.خواستم علتش رو بدونم و آیا میشه از آنتی هیستامین استفاده کرد براشون یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۲۹ اسفند ۹۸( 2 ماه پیش)

      سلام

      احتمالا حساسیت داردیی یا مواد انژیو هست

      انتی هیستامین مثل هیدذوکسی زین یا تلفاست استفاده کنند

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی