پرسش از دکتر

ارتباط دارو با ورم قوزک و روی پا - پرسش 102644

  • تصویر کاربر سارا سه شنبه ۸ تیر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 287 داروشناسی
    سلام جناب دکتر وقتتون بخیر. پدر من قبلن برای نامنظم بودن ضربان قلب و تپش قلب قرص متوهگزال مصرف می‌کردند ولی چون متاسفانه دیگه توی بازار موجود نبود مجبور به استفاده از قرص متورال شدند. البته داروهایی مثل آملوپرس و پرازوسین و داروهای دیابت مثل گلوکوفاژ هم مصرف میکنند. مدتی هست که قوزک و روی پاهاشون ورم میکنه که شدت و ضعف داره و بعضی وقتا خیلی کم و بعضی وقتا خیلی زیاد میشه. می‌خواستم بدونم علتش میتونه مصرف قرص متورال و تداخلات دارویی باشه؟
    ممنونم????????????
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۸ تیر ۰( 2 سال پیش)
      املودیپین می تواند ورم بدهد به متورال خیلی مربوط نمی شود
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟