جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

چگونگی ترک قرص ایندرال ۱۰ – پرسش ۲۱۱۵

  • تصویر کاربر پیمان یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۶۱ داروشناسی
    سلام وقت شما بخیر و شادی. ببخشید من حدود هشت ماه هست ایندرال ده میلی استفاده میکنم. هر سری هم به پزشک مراجعه میکنن میگن که یک ماه استفاده کن خوب میشی. مشکل من احساس سر گیجه و سنگینی رو قلبم هست.به چندین پزشک مراجعه کردم اکو و تست ورزش هم دادم ولی متاسفانه هیچ بهبودی حاصل نشده و یا شاید کم.البته احساس میکنم استرس تو وجودم رخنه کرده بافتهای بدنمو تسخیر کرده.ضربان قلبم بین ۶۰ تا ۸۰ هست. اما پزشکها میگن آریتمی داری و نوار قلبت استرس فول هست. چگونگی ترک قرص ایندرال ۱۰؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( ۴ سال پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید