پرسش از دکتر

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون،
اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ.

– پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند.
– پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد.
– از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

تپش قلب بعد از مصرف قرص - پرسش 2902

  • تصویر کاربر محمدرضا پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 614 تپش قلب
    با عرض سلام و خسته نباشيد ، پدر بنده ٧٠ سال سن دارند ، مبتلا به ديابت نوع ٢ هستند و داروهاي فشار خون ، چربي ، تپش قلب ( متورال) ، آسپرين ميخورن و در ٢ نوبت انسولين ( شفاف و كدر ) تزريق ميكنن ، مشكل اينجاست كه بعد از خوردن قرص ها تپش قلب ميگيرن .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 5 سال پیش)
      سلام
      در مصرف دارو اشتباه ميكنيد
      دو داروي مشترك روزوستاتين مصرف ميكنيد
      ممكن است علت تپش قلب كاهش قند پس از مصرف انسولين باشد
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
2/5 - (2 امتیاز)

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.