پرسش از دکتر

تداخل دارویی وعوارض آن - پرسش 78024

  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۳ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 219 فشار خون
    جناب دکترضمن سلام واحترام آقایی هستم62 ساله که نزدیک به دوسال است روزانه یک قرص لوزامیکس50/12.5ویکقرص پروپزانولول10ویک قرص رزاواستاتین10 می خورم .سوال اول من اینست که آیامصرف همزمان این داروهامشکلی ایجاد نمی کند وعوارضی ندارد؟
    سوال دوم این که اخیرادرآزمایشاتم با هموگلوبینa1cبه میزان6.1 وsgotبرابر53 مواجه شده ام.لطفا باتوجه به وزن حدود98 کیلوگرم وتوده بدنی حدودسی که دارم راهنمایی بفرماییدبآیاالا بودن حدآزمایشات می تواندناشی ازعوارض دارویی باشد یاحکایت از مساله دیگری می کند؟
    ضمنا میزان ویتامینdفعال درخون من 22.5 وکمترازحدنرمال است.
    ممنون می شوم اگربزرگواری فرموده ارشادنمایید.
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۳ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام

      خیر اشکال نداره

      این داروها میتونند تا حدی قند رو بالا ببرند

      احتمالا کبد چرب دارید و ویتامین د هم کم است و باید درمان شود

      سه ماه رژیم بگیرید و اگر باز قند بالا بود باید دارو استفاده کنید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟