سوالات شایع

ورم پا بعد از آنژیوپلاستی - پرسش 72221

  • تصویر کاربر سرمدی شنبه ۱۹ مرداد ۹۸( 3 ماه پیش) آنژیوپلاستی
    سلام دکتر، خسته نباشید. پدر من سه روز پیش از ناحیه left rental artery آنژیوپلاستی شدن ولی با توجه به اینکه قرار هست فردا عملERCP شوند، دکتر قلب با مشورت دکتر گوارش پلاویکس و آسپرین رو ممنوع و قطع کردند تا در هنگام ERCP دچار خونریزی شدید داخلی نشوند و به جای آن هر 12 ساعت آمپول زیرجلدی انوکساپارین 6000 تجویز کردن و گفتن که 12 ساعت قبل از ERCP قطع شوند. ولی از امروز صبح پای چپ دچار ورم خفیف شده است. آیا ورم نشانه گرفتگی فنر بدلیل عدم مصرف پلاویکس و آسپرین است یا طبیعی است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۱۹ مرداد ۹۸( 3 ماه پیش)

      سلام

      خیر ارتباط نداره

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمدحسین نجفی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را در بخش پرسش از دکتر مطرح کنید و یا برای مشاهده پرسش دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

همچنین به راحتی از طریق تلگرام می توانید سوالات خود را از دکتر بپرسید:

تلگرام دکتر نجفی