سوالات شایع

آنژیوگرافی - پرسش 68088

  • تصویر کاربرمیرباقر جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸( 4 ماه پیش) آنژیوپلاستی
    با سلام
    همسر بنده روز یکشنبه آنژیو از دست شدن و برای ایشان استنت گذاشته شده بدن ایشان بعد از ترخیص قرمز شده مجددا به اورژانس مراجعه کردیم و لوراتادین ۱۰ تجویز شده .بعد از مصرف دو بار از دارو هنوز قرمزی هست و کنی بیشتر هم شده .آیا لازم به مراجعه مجدد هست ؟ یا با ادامه لوراتادین بهبود پیدا خواهد کرد .
    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیجمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸( 4 ماه پیش)

      سلام

      بله

      به پزشک قلبتون مراجعه کنید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفاٌ امتیاز دهید
4 (0%) 1 رایs

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمدحسین نجفی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را در بخش پرسش از دکتر مطرح کنید و یا برای مشاهده پرسش دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

همچنین به راحتی از طریق تلگرام می توانید سوالات خود را از دکتر بپرسید:

تلگرام دکتر نجفی