پرسش از دکتر

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون، اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ. – پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند. – پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد. – از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

مشاوره دارویی – پرسش ۸۲۹۰۱

  • تصویر کاربر مریم جمعه ۱ فروردین ۹۹( ۲ سال پیش) تعداد بازدید: ۱۸۱ سایر بیماری های قلب
    سلام اقای دکتر من یکسال پیش تپش قلب شدید داشتم و داروی کنکور ٢نیم دادن و گفتن خون رسانی بطن چپ قلب کمه و قرص یک مدت استفاده کردم خوب شدم دیگ نخوردم الان چند روز تپش قلب استرس و اضطراب دلشوره ترس وحشتناک دارم سرفه داشتم دکتر رفتم مشکلی نداشتم ولی برای استرس و اضطرابم پرانول ١٠وقرص ازیپم (اس سیتالوپرام)دادن اما تاثیری نکرد الان قرص کنکور دوباره شروع کنم با قرص ازیپم همزمان میشه اشکالی نداره ؟ صبحا هم قرص تیروئید (یک چهارم لووکسین)میخورم ممنون میشم اطلاع بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۱ فروردین ۹۹( ۲ سال پیش)

      سلام قرص کلردیازپوکساید ۵ هم هر ۱۲ ساعت استفاده کنید و بعد از برطرف شدن این شرایط به روانپزشک مراجعه کنید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.