سوالات شایع

تغييراتecg - پرسش 64775

  • تصویر کاربرممقاني جمعه ۳ اسفند ۹۷( 5 ماه پیش) سایر بیماری های قلب
    از دوسال پيش درنوار دچار تغييرات st deprationوt invertشدم كه پزشك معالج تشخيص قطور شدن ديواره قلبي دادند ازيه هفته پيش دچار فشار خون بالاحدود160/110گرديدم كه پزشك معالج lozar hتجويز نمودند ولي درازمايشات بعد ازان تغييرات انزيمهاي كبدي تا ميزان 1/5 برابر شدم اين قضيه مي تواند علامت اسيب جدي در بافت قلب انفاركتوس ميو كارد باشد يا خير
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیجمعه ۳ اسفند ۹۷( 5 ماه پیش)

      سلام

      خیر ارتباط نداره

      با مدارک مراجعه کنید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفاٌ امتیاز دهید
4 (0%) 1 رایs

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمدحسین نجفی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را در بخش پرسش از دکتر مطرح کنید و یا برای مشاهده پرسش دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

همچنین به راحتی از طریق تلگرام می توانید سوالات خود را از دکتر بپرسید:

تلگرام دکتر نجفی