جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

اثرات قرص دیابت – پرسش ۹۲۵۶۹

  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹( ۱ ماه پیش) تعداد بازدید: ۷ داروشناسی
    بنده با ۵۲سال سن از سال گذشته مبتلا به دیابت شدم به طوری قند ناشتا ۳۰۶وقند ۲ساعته ۳۶۷ وقند سه ماهه۱۳.۷ بود پس از مصرف قرص های متفورمین ودیابزین وزبتین وب۱۲ولیپفیکس ۲۰قندم کنترل وبه ۱۲۰ودوساعته آن ۱۴۷رسیده ولی کاهش وزن شدیدی حدود ۱۰کیلو داشتم وهمین باعث ضعف شدید در ماهیچه ها وحتی درمسائل جنسی نیز شده است راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم ./
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹( ۱ ماه پیش)
      ببینید کاهش قندشما که درست انجام شده و موردی ندارد، اگر بالاتر می ماند عارضه ی بیشتری می داد، برای ضعف قوای جنسی این از عوارض دیابت است ولی راه درمان دارد و می توانید با مشورت پزشکتان داروهایی استفاده کنید که برطرف شود. برای ضعف قوای کلی هم ورزش را کم کم شروع کنید بسیار می تواند کمک کننده باشد
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید