سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

دارو ودرد - پرسش ۸۸۰۷۵

  • تصویر کاربر یاسین جمعه ۳ مرداد ۹۹( ۱ ماه پیش) آنژیوپلاستی
    باسلام دکتر بعداز استنت که دوماه کذاشتم زیر سینه ام همراه دندهام بعصی وقتها که روش میخوابم بی حس میشود،علتش چیه؟ایا قرص کلوپیدکس بجای پلاویکس مصرف کنم مشکلی نداره؟ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۳ مرداد ۹۹( ۱ ماه پیش)
      سلام علت این درد قلب نیست. بله میشود
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی