ویسکوزیته بالا – پرسش ۷۴۱۵۳

  • تصویر کاربر فرهاد سه شنبه ۲ مهر ۹۸( ۲ سال پیش) تعداد بازدید: ۶۶ آنژیوپلاستی
    سلام آقای دکتر ، ۳ ماه پیش ۴ تا استنت توی عروق قلبم گذاشته شده ، از زمان استنت گذاری گرانروی یا ویسکوزیته خونم به شدت بالا رفته و خون غلیظ شده به طوری که سر انگشتان دستم همیشه کبوده و کف دستام هم به شدت قرمزه ، تنگی نفس هم گرفتم . جدیدا سرم هم سوت میکشه و گاهی گیج هم میره ، پلاویکس یک عدد و آسپرین ۸۰ هم بک عدد میخورم اما تاثیری ندارن . فصد خون هم به صورت علمی انجام دادم و ۳۰۰ سی سی خون دادم اما تاثیری نداشته ، میخواستم ببینم چه کار کنم نا این غلظت کم بشه ، آیا دوز پلاویکس و آسپرین را باید بیشتر کنم؟ یا داروی دیگری باید جایگزین بشه ؟ در ضمن من اهواز هستم و امکان این نیست که حضوری خدمتتون برسم .
    1. تصویر کاربر فرهاد شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( ۲ سال پیش)
      در ضمن ۱۱۰ کیلو هم وزن دارم .
    2. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۲ مهر ۹۸( ۲ سال پیش)

      سلام

      این علایم به غلظت خون ارتباط نداره

      باید معاینه شوید