سوالات شایع

dvt - پرسش 61390

  • تصویر کاربرسهراب سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷( 2 ماه پیش) گرفتگی عروق پا
    سلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر
    اقای دکتر بنده در اثر یک عمل جراحی گرافت در اثر تصادف دچار dvt شدم و بستری شدم و بعد از یک دوره در بیمارستان مرخص شدم. بعد از دو سال دوباره دچار همان عارضه شدم و بستری شدم و الان هم وارفارین مصرف میکنم ولی همچنان پام باد میکنه و اذیت میشم. با عرض معذرت سیگار هم میکشیدم ولی الان 5 روط است ک نمیکشم.میخواستم بدونم آیا وارنیکلین تداخل دارویی با وارفارین دارد یا خیر؟ و سوال بعدیم اینه ک آیا پای من درمان قطعی دارد یا dvt همیشه با من خواهد بود ؟
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیسه شنبه ۱۵ آبان ۹۷( 2 ماه پیش)
      سلام
      ممكنه دچار نارسايي وريدي سده باشيد
      بايد مراجعه كنيد
    2. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیسه شنبه ۱۵ آبان ۹۷( 2 ماه پیش)
      تداخل جدي نداره
      ولي بليد با كنترل دقيق inr مصرف كنيد
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفاٌ امتیاز دهید
4 (0%) 1 رایs

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمدحسین نجفی متخصص قلبب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید