پرسش از دکتر

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون، اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ. – پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند. – پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد. – از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

قطع قرص ریورواکسابان – پرسش ۷۹۳۳۱

  • تصویر کاربر نوروزی پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸( ۲ سال پیش) تعداد بازدید: ۱۱۶ گرفتگی عروق
    سلام مادر من پس از عمل آمبولی ریه شده و به مدت ۶ ماه داروی ریورواکسابان استفاده میکرد که بعد از انجام سی تی آنژیوگرافی از ریه دکتر دارو را قطع کرد.. پس از قطع دارو علائمی همچون سرگیجه, حالت تهوع دارد آیا اینها ربطی به قطع قرص دارد؟
    با تشکر از شما…ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸( ۲ سال پیش)

      سلام

      خیر ارتباط نداره

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.