سوالات شایع

هری ریختن قلب در ورزش - پرسش 77517

  • تصویر کاربر سهند سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸( 2 ماه پیش) تپش قلب
    سلام آقای دکتر خسته نباشید ، من هر روز ورزش میکردم سهروز بوکس و سه روز بدنسازی به غیر از جمعه ها در کنارش قرص فیناستراید و ویتامین مصرف میکردم چون کاشت مو کرده بودم ، یک روزی آخرای تمرین بودم که یهو هری ریخت دلم و حالت منگی هم داشتم دیدم که ادامه دار هست رفتم دکتر قلب و عروق تست ورزش و اکو گرفت و گفت چیزی نیست قلبت سالمه فقط اون قرص ها بهت فشار آورده و دریچه میترال قلبت یه مقدار کوچیک افتادگی داره و همچنین اون دکتر مو که پیشش رفتم گفت پی وی سی خون داری که قرص بهت نساخته ، راستش گیج شدم میشه راهنماییم کنید ممنون 🙏🏻
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸( 2 ماه پیش)

      پاسخ شما داده شد

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمدحسین نجفی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را در بخش پرسش از دکتر مطرح کنید و یا برای مشاهده پرسش دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

همچنین به راحتی از طریق تلگرام می توانید سوالات خود را از دکتر بپرسید:

تلگرام دکتر نجفی