سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

تعویض دارو - پرسش 62801

  • تصویر کاربر منصور یکشنبه ۲ دی ۹۷( 1 سال پیش) تپش قلب
    سه سال پیش دو عدد استنت دریافت کردم.پر کاری تیروییدم با نصف قرص متیمازول کنترل شده.روزی دو تا نصف قرص متورال مصرف میکنم.تازه گیها هنگام مصرف متورال تا مدتی تپش قلب و سنگینی بالای سینه احساس میکنم.در ازمایش هلیکو باکتری هم بالا بوده.اگر به جای دو تا نصف قرص چهار عدد ربع مصرف کنم.مشگلی هست.در صورت عدم تحمل داروی جایگزین وجود دارد.متشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۲ دی ۹۷( 1 سال پیش)
      سلام
      خير مشكلي نداره
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی