جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

مشورت – پرسش ۵۷۶۶۵

  • تصویر کاربر امیری سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( ۲ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۳ سایر بیماری های قلب
    با سلام و خسته نباشید. مادرم، ۶۸ ساله است و هیچ علائم ناراحتی قلبی تا اسفند ۹۶ نداشت. یک شب با خم نمودن سرش ، احسلس تنگی نفس نمود به بیمارستان انتقال یافت و ۳ شب سی سی یو بود و گفتند که اکو قلبش نشان می دهد که ای اف ۱۰ تا ۱۵ است و دارو دادند و به مطب یک دکتر رفتیم و ای اف شده بود ۲۰ با داروهایی که از بیمارستان می خورد و دکتر گفت باید آنژیو نماید. اگر گرفتگی داشت رفع شود و اگر گرفتگی نبود باید پیوند قلب یا جراحی یا پیس میکر بگذارد. پیش دکتر دیگری رفتیم گفت چون یک ماه ،قبل حمله ، سرما خورده ، ویروس به قلب آسیب زده ،دارو باید تا ۳ ماه بخورد و آنژیو لازم نیست و بعد ۳ ماه به مطب بیاید. دکتر سوم گفت آنژیو شود و آنژیو را انجام دادیم و گرفتگی نداشت و سکته هم نکرده بود و دکتر سوم دارو داد و گفت ۳ ماه بعد بیایید و البته گاما اسکن در بیمارستان هم از سکته نشانی نداشت ولی موضوع مهم این است که از وقتی دارو می خورد ، زرد رنگ شده، بی حال است، دلهره دارد، به دکترها هم گفتیم ،بعضی داروها را حذف نمودند و بعضی را نصف نمودند و متاسفانه با اینکه فشار مادر اصلاً بالا نبود ولی به او داروی کاهش فشار داده بودند که بعد پیگیری آن را حذف نمودند. بعد این توضیح ها می خواستیم از جنابعالی بپرسیم چکار کنیم؟ مادر ما دارد ضعیف تر می شود با این قرص ها. او تا اسفند هیچگونه علائم خستگی، بی حالی، دلهره، رنگ زرد، فشار خون ، تنگی نفس نداشت ولی این قرص ها او را داغون نمودند، چه کنیم؟ سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( ۲ سال پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید