جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

قلب – پرسش ۹۲۰۸۷

  • تصویر کاربر مهسا شنبه ۱۲ مهر ۹۹( ۳ ماه پیش) تعداد بازدید: ۳ تپش قلب
    سلام وقتتون بخیر اقای دکتر مادر من مدتی هست ک دارو مصرف میکنن برای قلبشون و تحت درمان هستن ولی در هفته ۳ ۴روز دچار تپش قلب شدید میشن اشکشون همش میاد بدنشان بی حس میشه و لمس میشن و این علائم زمانی ک عصبی بشن بیشتر خودشو نشون میده میخواستم لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۱۲ مهر ۹۹( ۳ ماه پیش)
      سلام. به نظر می رسد منشا این علایم با توجه به آن چه می فرمایید مسایل اضطرابی باشد و خیلی جای نگرانی ندارد ولی با این حال و برای بررسی دقیق تر بهتر است حتما فشارخون ایشان را در طول روز به طور منظم چک کنید. اگر فشارخون بالای ۱۴ است لازم است حتما با پزشک ایشان مشورت کنید
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید