پرسش از دکتر

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون، اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ. – پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند. – پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد. – از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

حمله ناگهانی – پرسش ۲۲۹۴۷

  • تصویر کاربر مهسا جمعه ۱۴ مهر ۹۶( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۷۵ گرفتگی عروق
    با سلام و خسته نباشید
    خانمی ۷۰ ساله با ریتم AF که سابقه HTN و DM و هایپر لیپدمی نداشته و تحت درمان با آکسابین و لنزوپریزول و رزوواستاتین و متورال بوده به طور ناگهانی دچار کاهش دید و عدم تعادل شده ولی force اندام ها نرمال بوده است. پس از ۳ روز بینایی بهتر شده و فقط سمت لترال چشم چپ دید ندارند وبه وسیله عصا باید راه بروند جهت حفظ تعادل. در گوش ها هم احساس سنگینی دارند. آیا تجویز ASA تا انجام اقدامات تشخیصی دیگر مشکلی ندارد؟
    ممنون میشم درمورد ادامه درمان و تشخیص راهنمایی بفرمایید؟؟آیا تزریق کورتون سودی دارد؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( ۴ سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( ۴ سال پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.