پرسش از دکتر

بجای ا اس ا چ دارویی میتونم بخورم - پرسش 119898

  • تصویر کاربر تنها یکشنبه ۲۳ مهر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 39 داروشناسی
    سلام خانمی 46ساله هستم سه سال پیس تپش قلب شدیدداشتم ک گفتن قلبت رگ اضافه داره وب گفته ی خوددکتر هنوز عملی نیستم وقرص ا اس ا دادن ک بدن تاول میزد خشک میشدن وشروع ب پوست انداختن میکردن ک قطع کردن الان پشت پاهام لکه های قرمز ک باکذشت زمان قهوه ایی شدن وجودداره وگفتن مال کراتین خونمه حالا نمیدونم این لکه هامیرن یانه وقرص دافلون میخورم وحس میکنم ازوقتی قرصم قطع شد اینحوری شدم راهنماییم کنید لطفااا چی بخورم این لکه هابرن.خیلی عصبی شدم وایمیل ندارم شماره تماس گذاشتم ممنون اززحمات شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۲۳ مهر ۲( 4 ماه پیش)
      شما واریس دارید..‌و دلیل لکه ها این نوضوع است..‌با بخش واریس کلینیک تماس بگیرید جهت درمان
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟