سوالات شایع

راجع به قرص تركً سيگار - پرسش 61055

  • تصویر کاربرسمانه چهارشنبه ۲ آبان ۹۷( 2 ماه پیش) داروشناسی
    سلام اقاي دكتر خسته نباشين من روزي يك پاكت سيگارً ميكشم ٣٥سالمهً ولي خسته شدم پيش دكتر روانپزشك رفتم گفتم ميخوام ترك كنم قرصي به اسم واريكيلين همچينً چيزي داد اومدم راجع بش تو اينترنت خوندم يه جاً نوشته بود باعث مشكلات قلبي ميشه اقاي دكتر تروخدا جوابمو بدينً اين دارو مشكلات قلبي ايجاد ميكنه من هنوز نخريدم ولي ميخوام سيگاروًتركً كنم ممنون
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیچهارشنبه ۲ آبان ۹۷( 2 ماه پیش)
      سلام
      مصرف كنيد
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفاٌ امتیاز دهید
4 (0%) 1 رایs

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمدحسین نجفی متخصص قلبب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید