انژیوپلاستی – پرسش ۶۸۱۹۱

  • تصویر کاربر بهمن پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( ۲ سال پیش) تعداد بازدید: ۶۸ آنژیوپلاستی
    سلام . اقای دکتر وقتتون بخیر . پدرم یک سال پیش در رگ lad استنت گذاشتند . دارو های مصرفیشون هم پلاویکس ، اترواستاتین ۴۰،آ اس آ ۸۰، کاپتوپریل ۵۰ ،کارودیلول ۶۲۵ و املودیپین نصف که شب ها مصرف میکنند . صبح ها هم پنتوپرازول ۲۰ ، کارودیلول و کاپتوپریل میخورند . امروز ساق هر دو تا پاشون ورم کرده و قرمزه . به قلبشون مربوطه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( ۲ سال پیش)

      سلام

      بله ممکنه

      باید حتما مراجعه کنند

    2. تصویر کاربر بهمن پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( ۲ سال پیش)
      اقای دکتر امروز ورم هر دوتا پا کلا خوابیده ، فقط یکی از ساق ها یه خورده دونه های قرمز داره مثله وقتی که بدن ادم حساسیت گرفته و بیرون میریزه . اقای دکتر شب قبلش پدرم مخلوط سیر ابلیمو خوردن که سیرش زیاد بود و بعدش هم خربزه و خرما. ممکنه در اثر حساسیت و گرمی بدن اینطور شده باشه ؟
      ما یه ماه پیش چکاپ رفتم و وضعیتشون اکی بود . فشارشون ۱۳ رو هشت و ضربان قلب همیشه ۷۰ است. الان هم دکترشون برای یک ماه دیگه نوبت دادند . اگر قرمزی و ورم کلا رفت باز هم به دکتر مراجعه کنیم ؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( ۲ سال پیش)

      سلام

      تا بیمار دیده نشه واقعا نمیشه نظر ددرست داد