سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

آی بی اس - پرسش ۷۸۲۴۰

  • تصویر کاربر مسعود سه شنبه ۱۰ دی ۹۸( ۸ ماه پیش) داروشناسی
    سلام جناب دکتر: ۵۲ سال دارم حدود ۳ سال پیش کاملا اشتهام قطع شد. چندین دکتر داخلی رفتم بالاخره دکتر اعصاب قرص نورتریپتیلین ۱۰ را تجوز کرد. روزی از یک بار در روز مصرف میکنم. در این مدت مشکلم برطرف شد ولی همینکه دارو رو قطع میکنم بازم حالت تهوع و بی اشتهایی باز میگرده . دخترم هم ۱۹ سال داره الآن یکساله مشکل من رو پیدا کرده . خودم هر طوری هست با این مشکل کنار میام اما خیلی نگران دخترم هستم. چون این قرص عوارض مستقیم روی حافظه داره. لطفا کمکم کنید و بفرمایید چگونه مشکل رو حل کنم . سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۱۰ دی ۹۸( ۸ ماه پیش)

      سلام

      در حوزه تخصص من نیست

      به دکتر داخلی و روانپزشک مراجعه کنید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی