سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

افت فشار خون - پرسش 64924

  • تصویر کاربر علی جمعه ۳ اسفند ۹۷( 1 سال پیش) فشار خون
    سلام اقای دکتر وقت بخیر من چند سال است داروی اعصاب مصرف میکنم سیتالوپرام و دنئورین. ولی باز هم زمانی که خیلی عصبی میشم افت فشار شدید و حالت تهوع میگیرم. به نظرتون باید چکار بکنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۳ اسفند ۹۷( 1 سال پیش)

      سلام

      بهتره با روانپزشکتون مشورت کنید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی