پرسش از دکتر

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون، اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ. – پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند. – پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد. – از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

کبود شدن بدن – پرسش ۱۳۳۸۰

  • تصویر کاربر کریمی چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۶( ۵ سال پیش) تعداد بازدید: ۱۰۵ آنژیوپلاستی
    با عرض سلام ، مادرم انژیوپلاستی انجام داده و دکتر بهش قرص پلاویکس و اسپرین و نیتروکانتین داده مدتی هست که بدن مادرم کبود میشه؟ خواستم بپرسم ایا از عوارض داروست؟ یا دلیلی دیگه ای داره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۶( ۵ سال پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.