سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

فشارخون پایین - پرسش ۸۴۴۸۳

  • تصویر کاربر مینا جمعه ۲۲ فروردین ۹۹( ۲ ماه پیش) فشار خون
    سلام اقای دکتر من سه روز پیش دو عدد قرص مترونیدازول خورده بودم و ۳ ساعت بعدش یادم نبود مشروب مصرف کردم الان سه روزه کاملا گیجم و حالت تهوع و سرگیجه چوری که انگار کل سیستم بدنم میخاد متوقف بشه شب ها تو پاهام لرزش دارم تورا خدا جوابم بدید کمکم کنید دکتر دوبار رفتم امپول تقویتی و قرص ارامبخش و اندانسترون و سرم و کلی چیز ولی بی فایده همش احساس گیجی دارم و حالت تهوع
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۱۵ فروردین ۹۹( ۳ ماه پیش)
    2. تصویر کاربر مینا جمعه ۱۵ فروردین ۹۹( ۳ ماه پیش)
      اقای دکتر همش دلشوره دارم و میخام از حال برم حس میکنم نفسم میخواد بگیره استرس و دل پیچه و دلشوره
    3. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۲۲ فروردین ۹۹( ۲ ماه پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی