سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

ناتوانی جنسی - پرسش 74707

  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 7 ماه پیش) داروشناسی
    سلام آقای دکتر من یک دوره فیناستراید و مکمل های بدنسازی استفاده کردم الان اولاً انرژی ندارم ثانیاً میل جنسی ندارم ثالثا نعوظ ندارم مگر به کمک سیلدنافیل آزمایش رفتم الان تستوسترونم دو هستش من چکار کنم لطفا کمکم کنید ممنون یا تو تبریز یه پزشک خوب معرفی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 7 ماه پیش)

      سلام

      باید با اورولوژیست مشورت کنید در حوزه تخصص من نیست

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی