سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

ضربان قلب - پرسش 67904

  • تصویر کاربر رها سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 1 سال پیش) سایر بیماری های قلب
    سلام وخسته نباشیدخدمت آقای دکتر،پدرمن۵۸سالشه تعویض دریچه میترال انجام دادن ودوتاهم ترمیم کرده،داروهم وارفارین ولانوکسین،کارودیلول خارجی استفاده میکنه الان چندروزه وقتی فشارشومیگیرم ضربانش روی۷۳تا۷۸هست درصورتی که قبلاقرص کارودیلول ایرانی میخوردروی۸۰تا۸۵متغیربوداماازروزی که قرص کارودیلول خارجی بهش دادم ضربانش بین۷۳تا۷۸شد.ازیه سمت هم بخاطراینکه شبهاموقع خواب پادردشدیدداره بهش قرص رپیدم۵دادن این تغییرضربان علتش چی میتونه باشه وایاخطرناکه؟واینکه علت اینکه پاهاش فقط شبهادردمیگیره چی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 1 سال پیش)

      سلام

      ضربان قابل قبوله و نیاز به کار خاصی نداره

      برای پاشون باید معاینه بشن

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی