سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

پایین آمدن ناگهانی فشار خون - پرسش ۸۷۰۷۷

  • تصویر کاربر سرشار یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( ۳ ماه پیش) تعداد بازدید: ۳ فشار خون
    با سلام خدمت جناب دکتر نجفی.حدود پنج سال پیش دو عدد استنت دارویی در رگهای قلبم گذاشته شد حدود دو ماه بعد از آن هر دو پا از مچ به پایین یخ میکرد.قرص فشار والسارتان ۸۰ و قرص اتورو استاتین ۲۰ میخوردم تا بهمن ۹۸ که مجدد آنژیو شدم اما گرفتگی دیده نشد و تنها دکتر قرص هایم را عوض کرد .این قرصهای جدید سینومیکس برای فشار و رزو استاتین برای کلسترول هستند که مرتبا مصرف میکنم .قرص فشار یکی صبح و یکی عصر.تا اینکه ازحدود ۲۰ روز قبل هر دو پا از مچ به پایین در اثر ایستادن ورم میکند و همچنین حدود یکماه است که فشار خونم زیر ۱۲ هست که بیشتر اوقات به ۹ هم میرسد و کمترین ضربان هم ۵۵ است که غروبها اغلب اینطور میشوم.روزها ضربان قلبم ۶۵ است.به علت کرونا نتونستم به دکترم مراجعه کنم برای همین رزو استاتین رو کنار گذاشتم و همون آتورو استاتین قبلی رو نصف میکنم که ۲۰ هست که ورم پا کمتر شده.ولی فشار خونم همون ۹ با ۱۰ هست که در تمام این چند سال هیچوقت انقدر پایین نبود.البته هیچ عارضه ایی قلبی احساس ننیکنم .چه باید بکنم؟آیا قرص فشار خونم رو کم کنم؟ممکنه مشکل من از سینو میکس باشد؟با تشکر از زحمت شما.کاپیتان سرشار
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( ۳ ماه پیش)
      سلام ، املودیپین داخل سینومیکس ورم پا میدهد . میزان دارو را ماهش دهید و نصف منید
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی