پرسش از دکتر

تپش قلب - پرسش 91944

  • تصویر کاربر فریبا جمعه ۱۱ مهر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 216 تپش قلب
    سلام آقای دکتر
    من یک ماه و نیم پیش استرس داشتم و تیروییدم هم بهم ریخته بود با مراجعه به متخصص غدد تیروییدم تنظیم شد و برای من روزی ذوبار پرانول ۲۰داده بودن که بعد به ۱۰کاهش دادم و بعد از یک ماه به مدت یک هفته قطع کردم چون حالت تهوع شدید بهم دست میداد حالت تهوعم خوب شده ولی قلبم تپش داره و درد در قفسه سینه دارم و یه حالت سوزش حس میکنم دوباره شروع به خوردن پرانول ۱۰روزی یه دونه کردم ولی بازم هم درد در قفسه سبنه دارم هم تپش دارم و برای استرسم هم یدونه قرص پوکساکیم۵میخورم.بنظر شما باید الان چیکار کنم؟مشکل جدی ای وجود داره؟من قبلا تپش قلب نداشتم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۱۱ مهر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام اولا مشکل جدی نیست دوم پرانول فعلا ده صبح و شب ادامه بدین تکر تحمل کردین دارو رو افزایش میدم
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟