سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

تداخل دارو - پرسش 82176

  • تصویر کاربر مینا یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸( 2 ماه پیش) داروشناسی
    سلام آقای دکتر مادر من ۵۶سالشه ۸ساله عمل قلب باز انجام داده بعد عمل قرص متوهگزال با اسپرونولاکتون و لوزارتان میخورد که به علت سرفه شدید دکتر لوزارتان را قطع وکاپتوپریل ۲۵ نوشته که تو داروخانه گفتن اسپرونولاکتون و کاپتو پریل تداخل داره و نمیشه استفاده کرد دکتر هم رفته مسافرت من الان خیلی استرس دارم چون قرصها رو مصرف میکنه نمیدونم ادامه بده یا نه آیا باهم تداخل دارد و برای مادرم مشکل ایجاد میکند در ضمن ایشون دیابتی هم هستند ومشکل فشار خون ندارندفشارخونشون همیشه ۱۰ هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸( 2 ماه پیش)

      سلام

      کاپتوپریل بیشتر باعث سرفه می شه تا لوزارتان

      شاید علت‌سرفه چیز دیگه ای هست

      ولی اگر دارویی هست هر دو دارو نباید استفاده بشه

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی