پرسش از دکتر

فشار خون بالا دیاستولیک - پرسش 119755

  • تصویر کاربر شاهمرادی جمعه ۱۴ مهر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 48 فشار خون
    با سلام خدمت شما
    بنده چند سالی است فشارخون دیاستولیک بالا دارم ولی با مصرف قرص فشارخون به دلیل پایین بودن فشارخون سیستولیک حالت غش پیدا می کنم به همین دلیل بصورت کاملا نا منظم و با دوز پایین قرص فشارخون والسارتان مصرف می کنم الان چند وقتی است که در پس سر احساس سنگینی وفشار شدید می کنم و با نشستن روی صندلی این حالت بدتر می شود و بسیار مضطرب می شوم نمی دانم چه کار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۱۴ مهر ۲( 4 ماه پیش)
      نیاز به هولتر فشار خون
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟