پرسش از دکتر

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون، اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ. – پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند. – پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد. – از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

عوارض داروهای مصرفی – پرسش ۱۰۵۱۱۵

  • تصویر کاربر بعیدی پنجشنبه ۱۱ شهریور ۰( ۸ ماه پیش) تعداد بازدید: ۱۰۰ داروشناسی
    با سلام . مادرم ۸۳ سال دارند داروهای متعددی مصرف میکنند در حال حاضر فشار خونشون نرماله حدود ۱۳/۸ هست گاهی مثلا دو یا سه ماه یکبار درد قفسه سینه دارند البته درتابستان بندرت ولی سال کذشته که برای چکاپ قلب مراجعه کردند پزشکشان گفت مشکل خاصی از لحاظ قلب ندارند. ولی خارش بسیار شدید پوستی دارند وبرای خارش هم دارو میخورند( تلفست و دوکسپین وکلر فنیرامین) اغلب داروهایی که مصرف میکنند عارضه ی خارش دارند . قرص اسویکس برای گرفتگی عروق مغز و اس امپرازول برای پیشگیری از رفلاکس وقرصهای متورال روزی نصف، ولوزار نصف ، نیتروکسیر۲/۶ یک عدد روزانه ، آتورواستاتین یک عدد روزانه و دمپریدون روزی دو عدد قبل از غذا مصرف می کنند آیا با توجه به اینکه خارش دارند واخیرا دچار کاهش محسوس دید هم شده اند می شود داروهای مصرفی رل کاهش یا تغییر داد؟ ممنون میشم اگر جوابم رو بدین چون دکتر بردنشون خیلی سخته.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۱۱ شهریور ۰( ۸ ماه پیش)
      از بین داروهایی که می گویید فقط نیتروکانتین ۲.۶ قابل قطع است بقیه ی داروها را نمی شود قطع کرد به نظر من یک متخصص پوست ببیند بررسی کند اگر هیچ راه دیگری نبود داروی مسوول خارش از نظر متخصص پوست باید قطع شود
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.