پرسش از دکتر

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون، اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ. – پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند. – پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد. – از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

سرگیجه – پرسش ۹۲۹۱۸

  • تصویر کاربر لیلا شنبه ۳ آبان ۹۹( ۱ سال پیش) تعداد بازدید: ۱۶۰ سایر بیماری های قلب
    سلام. وقت شما بخیر.
    سرگیجه های اضطرابی من از اواخر اردیبهشت امسال شروع شد و با تشخیص دکتر به حملات اضطراب و پنیک، حدود سه ماه و نیم هست که در حال مصرف آسنترا هستم. ماه اول ۵۰، ماه دوم ۷۵ و الان حدودا یه ماه هست که دوز آسنترا رو به ۱۰۰ رسوندم.
    الان سایر علائم اضطراب مثل تپش قلب و مشکلات گوارشی و تنگی نفس و پرش عضلات و … رفع شده. اما هنوز در بیشتر مواقع روز حس سرگیجه دارم، درحالیکه حس اضطراب و دلشوره هم کامل از بین رفته.
    هنوز قرصم رو ادامه میدم. اما علت این سرگیجه به نظر شما چی میتونه باشه و چطور میتونم کنترلش کنم که تو روند عادی زندگیم خللی وارد نکنه؟ آیا ممکنه افزایش دوز آسنترا از ۷۵ به ۱۰۰ عاملش باشه یا هنوز هم درگیر سرگیجه های اضطرابی هستم؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۳ آبان ۹۹( ۱ سال پیش)
      ببینید از نظر قلبی برای بررسی این سرگیجه ها اگر اکو و نوارقلب نگرفته اید انجام دهید، چون تشخیص سرگیجه و درمانش به طور کل زیر نظر متخصص گوش و حلق وبینی یا نورولوژی باید باشد، اگر این دو کار را از نظر قلبی کردید و سالم بود دیگر از نظر قلبی نگرانی نیست
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.