جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

مصرف قرص وارفارین – پرسش ۹۲۵۳۷

  • تصویر کاربر قاسم یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹( ۱ ماه پیش) تعداد بازدید: ۲ داروشناسی
    با عرض سلام و خسته نباشید مادرم بابت واریز پا که چندین سال درگیرش هست به دکتر داخلی مراجعه کردیم و طبق دستور پزشک از قرص وارفارین استفاده میکنه ولی الان چند مدت سردرد شدیدی داره ممکنه بخاطر مصرف وارفارین باشه البته بخاطر کرونا بابت پی تی هیچ آزمایشی ندادیم البته مصرف وارفارین یک روز در میان و مصرفش به صورت کامل هستش نظر جنابعالی در این مورد چیه قرص ادامه بده یا قرص نصفه مصرف کنه خدا خیرتان دهد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹( ۱ ماه پیش)
      بله ممکن است این سردرد ناشی از مصرف وارفارین باشد و بسیار مهم است که جدی بگیریدش، حتما سعی کنید ازمایش پی تی بدهند و هم اینکه یک جای ایمن پیدا کنید و سی تی اسکن مغز کنند، هر چند احتمالش کم است ولی خدای نکرده خونریزی مغزی باشد عواقبش از کرونا خیلی بدتر است.
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید