پرسش از دکتر

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون،
اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ.

– پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند.
– پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد.
– از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

دارو - پرسش 109208

  • تصویر کاربر عباسی پنجشنبه ۱۸ آذر ۰( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 199 داروشناسی
    سلام وقت بخیر
    پدرم دچار سکته قلبی شدند سال 99 که هم آنژیو شدند هم عمل قلب باز انجام دادند
    داروهایی که مصرف می کند
    اترواستاتین 1
    انژیپول نصف
    لوزار 2
    آسپرین 1
    فرومازویید 1
    چند ماهی است که در دستشویی دچار خونریزی از مقعد شدند. که بدون درد است.
    ممکنه از مصرف اسپرین باشد؟
    از طریق متخصص گوارش ویزیت بشوند؟
    اگر راهنمایی بفرمایید چه اقدامی برای ایشان انجام بدم ممنون میشم
    1. تصویر کاربر عباسی سه شنبه ۱۶ آذر ۰( 1 سال پیش)
      سلام
      به سوال من پاسخی داده نشده است
    2. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۱۸ آذر ۰( 1 سال پیش)
      امکان اینکه از مسایلی مثل شقاق مقعدی باشد وجود دارد اسپرین ایشان قابل قطع نیست به هیچ وجه، یک متخصص گوارش ببیند و اگر لازم بود اقدامات بیشتری انجام شود طبق نظر خودشان باشد
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین نوبت خود را دریافت کنید.