سوالات شایع

عوارض ترنسید - پرسش 69556

  • تصویر کاربرزهرا پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸( 4 ماه پیش) داروشناسی
    باسلام من روز سوم پریودی خونریزی خیلی شدیدداشتم یک کپسول ترنسید خوردم وبعد از یک روز بیناییم مشکل پیدا کرد بطوریکه دایره هایی رنگی با حاشیه زیگزاگ مانند جلوی چشمم ظاهر شد در عرض نیم ساعت بزرگتر شدند وباهم مخلوط شد بعد به مدت دو ساعت تاری دید داشتم ودر یک روز 4 بار تکرار شد ودو روزه ادامه داره روز اول سرگیجه واستفراغ شدید هم داشتم آیا اینهاعوارض ترنسید هست. به چشم پزشکواعصاب مراجعه کردم میگرن چشمی ومغزی تشخیص دادن لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیپنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸( 4 ماه پیش)

      سلام

      در حوزه تخصص من نیست

      باید با دکتر معز و اعصاب مشورت کنید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفاٌ امتیاز دهید
4 (0%) 1 رایs

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمدحسین نجفی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را در بخش پرسش از دکتر مطرح کنید و یا برای مشاهده پرسش دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

همچنین به راحتی از طریق تلگرام می توانید سوالات خود را از دکتر بپرسید:

تلگرام دکتر نجفی