بیهوشی بعد از پروپرانول – پرسش ۸۶۰۱۵

  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹( ۱ سال پیش) تعداد بازدید: ۷۶ فشار خون
    با سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر. من بعلت استرس زیاد شروع به مصرف پروپرانولول ۱۰ را هر ۱۲ ساعت یکبار مصرف میکنم. بعد از نزدیک به دو هفته مصرف چند روز پیش غروب مقداری کیک خودم و بعد از آن ورزش کردم اما شام نخوردم و خوابیدم. صبح که بیدار شدم یهو از حالت دراز کشیده ایستادم و بعد از چند دقیقه حرکت نا گهان دردی مانند گرفتگی در پهلویم حس کردم. سرم گیج رفت و بعد از برخورد سرم با کابینت متوجه شدم که غش کرده بودم. با مصرف چند عدد خرما فشارم از ۷ به ۹ به ۱۱ به ۱۳ به ۱۵ رسید . بنظر شما این امر طبیعی و ناشی از افت قند خون به دنبال مصرف پرانول بوده است با توجه باینکه نزدیک به ۱۵ ساعت غذا نخورده بودم؟ ضمنا به پزشک که مراجعه کردم ایشان با اطلاع از فشار بالای من که معمولا ۱۵ روی ۹ بود قرص پرانول را قطع و متورال ۵۰ نصف صبح نصف شب تجویز کردند. با مصرف این دارو معمولا فشارم در ۱۲ روی ۸ تثبیت میشود. آزمایش خونم را نیز به پیوست به حضور ارسال میکنم.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹( ۱ سال پیش)
      سلام اگه تکرار نشده نیاز به بررسی بیشتری نیست
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
لطفا امتیاز دهید