سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

  • تصویر کاربر علی جمعه ۹ خرداد ۹۹( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    باسلام خدمت اقای دکتر من 37سالمه ازچند سال قبل گاهی اوقات دچار تپش قلب وتنگی نفس همراه میشد تا اینکه این سری رفتم پیش دکتر پس نوار واکو گفتن شما دچار گشادی خفیف دریچه میترال هستید وقرص متازیرو 47/5بهم دادن ولی پس از مصرف تپش بهتر شد ولی احساس سنگینی رو سینه ام میکنم و گاهی اوقات ضربان نامنظم دارم میخواستم منو راهنمایی کنید که خطری نداره یا دوباره پیش پزشک برم یه هفته پیش نزد پزشک رفته بودم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۹ خرداد ۹۹( 1 هفته پیش)
      سلام ،نارسایی خفیف میترال معمولا مهم نیست، باید هولتر ریتم انجام بدین.
  • تصویر کاربر زهرار جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۹( 3 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید.دکتر من یه چن وقت بخاطر استرسم از قرص ایمی پرامین و تری فلئوپرازین استفاده کردم .اما مدتیه شدیدا تپش قلب گرفتم و نبضم میره بالا جوری که نفسم میگیره. اکو انجام دادم دکتر شلی دریچه میترال رو تشخیص دادن و به من قرص بیزوپرولول رو گفتن نصف قرص بخورم.الان سوالم اینه که من بخاطر رفلاکس اسید مجاری تنفسیم ملتهب شده و حالت آسم پیدا کردم. عوارض این قرص نوشته بود که آسم رو بد تر میکنه.آیا واقعا میتونم از این قرص استفاده کنم آیا ؟؟؟؟؟؟دست چپم درد میگیره قسمت چپ قفسه سینم درد میگیره به سختی نفس میکشم موقع دراز کشیدن حالم بد تر میشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۹( 3 هفته پیش)
      سلام بله این قرص آسم رو تشدید میکنه ، کلا بتا بلوکرها میتوانند آسم را تشدید کنند، با پزشکتون برای نعیین دارو بر استس نوع آریتمی مشورت کنید، چون من نمیدونم نوع آریتمی که تپش ایجاد کرده برای شما چه نوعی هست
  • تصویر کاربر حسین جمعه ۲۲ فروردین ۹۹( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    با سلام بنده دانشجو هستم دو سال پیش احساس کردم کمی تب دارم بعد بی حال شدم وزمین خوردم بعد از اون تپش قلب تنگی نفس واسپاسم عضلات گرفتم بیمارستان خوابیدم نوارقلبم خوب بود ازمایش خون هم کمی پتاسیمم پایین بود از اونموقع چندماهی یکبار دچارتپش قلب احساس سبکی سر بی حالی مورمور شدن بدن میشم وگاهی همراه با این حالتها گوارشم هم بهم میریزه اکو کردم گفتن که پرولاپس دریچه میترال دارم میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه وچه دارویی باید مصرف کنم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۲۲ فروردین ۹۹( 1 ماه پیش)
  • تصویر کاربر حیدری دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹( 2 ماه پیش) مشاهده پرسش
    باتوجه به عکس اکوی مری آیا نیاز به تعویض دریچه دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 2 ماه پیش)
    2. تصویر کاربر حیدری پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 2 ماه پیش)
      سلام عرض ادب ممنون از پاسخ سوالم❤فقط اینکه من الان حال خوبی ندارم تنگی نفس که از،قبل داشتم وتپش قلب وسرگیجه دارم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹( 2 ماه پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سحر سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر..بنده چند وقت پیش بخاطرعلایمی که داشتم اکو دادم تشخیص دکترم این بوده که دریچه میترال قلبم شل شده بااینکه خیلی اذیت میشدم گفتن خیلی مهم نیست فقط قرص پرانول بهم دادن وگفتند اضطرابم کنترل بشه...یه مدت خوب بودم الان مجدداً دوباره. همون علائم دارم...مثل دردپشت. گرگرفتگی. تنگی نفس سنگینی توقفسه سینه..خواستم بدونم. امکانش هست وضعیتم بدترازقبل شده باشه... درضمن آقای دکترمن افت فشارم دارم. بیشتر اوقات فشارم 8میشه ممنون میشم پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 1 ماه پیش)

      سلام نگران بدتر شدن پرولاپس نباشید اغلب بدتر نمیشود و با ورزش میتوان علایم را کمتر کرد

درحال دریافت اطلاعات

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی