سوالات شایع

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

  • تصویر کاربر مهری شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    خسته نباشید
    من۵۴ سالمه
    تست نوار قلب و اکو و ورزشم سالمه دکتر گفتن از استرس بالا فشارخون دارم ولی به من قرص کنکور دادند وقتی می خورم ضربان قلبم ۵۶ میشه و خیلی اذیت میشم به نظرتون قرص کنکور رو قطع کنم؟
    درضمن بعد آزمایش فهمیدم تیروئید کم کار دارم.یک هفتست قرص کنکور رو استفاده کردم
    ممنون میشم راهنماییم کنین.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش)
      سلام بله قطع بشه جایگزین متورال نصف صرص صبح ها
  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام ِیا کپسول پیاسیدین ۳۰۰میلی ربطی به فشار خون دارد آیا فشار خون رو بالا می برد باتشکر وسپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش)
      سلام خیر
  • تصویر کاربر کمال شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش) مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر
    بنده حدود دو سال هست قرص والسارکو روزانه ۴۰میلی مصرف می کنم،،برخی مواقع احساس ضعف در قسمت دست ها و پاها دارم و همچنین دور پیشانی و سرم احساس سفت شدن و منقبض شدن دارم،،
    خواستم ببینم علت می تونه در ارتباط با قرص ها و فشار باشه،،فشارم هم معولا زیر ۱۲و ۸هست.

    ممنون از پاسخ شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش)
      فشارتون پایینه علایم میتونه مربوط به فشار پایین باسه
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش) مشاهده پرسش
    باسلام. خانم من ۴۰سال سن داره از ۵سال پیش سردردهای شدیدی داشت به دکترهای زیادی مراجعه کردم همه میگفتن میگرن ‌قرص مسکن میدادن ولی خوب نمی شد تا اینکه رفتم سنو از کلیه گرفتم ‌گفتن یه کلیش کوچک شده ویرایش قرص لوزار ۲۵میلی نوشتن ولی بازم گاهی اوقات سردردهای شدیدی میشن وفشارشون میزنه بالا ‌.لطفا راهنمایم کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش)
      سلام بهتره هولتر فشار انجام بشه
  • تصویر کاربر حمید شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش) مشاهده پرسش
    س .ببخشید من یکی دو سال پیش در گیر فشارخون پایین با تپش قلب بودم رفتم دکتر بهم قرص پروپرانول داد یه چند وقت مصرف کردم خوب شدم وبه مدت یک سال نخوردم الان یه چند شبی داره اذیتم میکنه وبا فشار خون پایین شروع میشه وبعد استرس واظطراب میاد وبعد تپش قلب لطفا راهنمایی کنید با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( ۳ هفته پیش)
      سلام مجدد دارو رو استفاده کنید
درحال دریافت اطلاعات

 

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی