سوالات شایع

  • تصویر کاربرندا پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش) مشاهده پرسش
    عرض ادب و احترام
    مادر من به دلیل داشتن فشار خون حدود 15 سال از قرص آتنولول استفاده می کردند 1 سال پیش بدلیل تشخیص پزشک بدلیل بالا بودن مجدد فشار قرص آملودیپین 5 برایشان تجویز شد که بعد مصرف 2 هفته بدلیل ایجاد ورم در پای چپ قرص اسپیرونولاکتون برای ایشان تجویز شد برای کنترل ضربان قلب هم قرص متورال نیز به ایشان دادند 2 ماه بعد جهت کنترل وضعیت بدلیل گرفتن فشار خون ایشان و تشخیص بالا بودن که البته از نظر من فقط حالت استرس ایشون بود قرص آملودیپین قطع شد و برایشان والساکور 160 تجویز شد بعد مصرف 1 ماه این قرص در هیچ داروخانه ای پیدا نشد و قرص والزیمیکس 5 /80 برایشان تجویز شد ... مامان من بسیار ضعیف شده اند حالا نمیدونم در اثر مصرف این قرصها یا اسپرونولاکتون بوده ...و اینکه بین آملی دیپین و والزیمیکس کدام برای فشار خون بهتر است و البته عوارض کمتری دارد ... سپااس از شما
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیپنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش)

      سلام

      متاسفانه بدون معاینه بیمار نمیشه اظهار نظر کرد

      بیمار و مدارک باید دیده شوند

  • تصویر کاربرمحمود پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش) مشاهده پرسش
    باسلام، بنده ۳۲سن باسرگیجه شدید وحالت تهوع فشارتقریبا۱۴به کلینیک مراجعه کردم بعد ثبات حالم ازمایش خون دادم بعد معلوم شدش RBCخون کمی بیشترازحالت معموله ایا به بیماری خاصی مبتلا شدم یا دلیله دیگه داره ممنون
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیپنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش)

      سلام

      نمیتونه دلیل بیماری خاصی باشه اما بهتره به دکتر داخلی مراجعه کنید

  • تصویر کاربررسول پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش) مشاهده پرسش
    سلام.
    خانومم هفته ٢٩ بارداری هستش، از ماه چهارم بارداری انوکساپارین 6000 روزی یکی تزریق میکنه. دیشب تقریبا 1.5 سانت پایین نافش تزریق کرده. امروز دو سه بار خون ریزی از جای تزریق داشته. ولی فعلا بند اومده. خطرناک نیست؟ چون شنیدم باید حداقل 2 سانت فاصله داشته باشه با ناف.
    البته قبلا با بیش از 2 سانت فاصله همونجا تزریق کرده بود و مشکلی نداشت.
    ممنون میشم زود جواب بدید که اگه مشکلی هست زودتر به دکترش مراجعه کنیم.
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیپنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش)

      سلام

      مشکلی نیست ولی به پزشکشون اطلاع بدید

  • تصویر کاربرف پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش) مشاهده پرسش
    سلام . مادرم 78 سالشونه و فشارخون بالا دارند و دارو مصرف میکنند مدتی که حدودا هفته ای یکی دوبار زمین میخورند و متوجه نمیشن که علتش چی بوده. بعد از بررسی رو فشارشون متوجه شدیم که فشار پایین میاد علی الخصوص مینیمم. مثلا 95 . 115 . 94 . چند دفعه ش بعد از خوردن استامینوفن کدئین بوده. و یک بار هم به خاطر مصرف دوز بیشتر کلوزپام.
    در ضمن نارسایی خفیف کلیه هم دارند . حالا سوالم اینه چکار باید بکنم. و ایا پیش متخصص قلب ببرم یا مغز. ( چون میگن نمیدونن که چی میشه که میخورن زمین ). خیلی ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیپنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش)

      سلام

      علت های قلبی و هم معزی مطرحه

      بیمار باید حتما اکو شود هولتر ریتم ببندد و در ضمن توسط دکتر مغز و اعصاب ویزیت شوند

      در کل باید معاینه شوند و بررسی کامل انجام شور

  • تصویر کاربرF_h پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش) مشاهده پرسش
    با سلام مدت یکماهه است که قرص لوزامیکس اچ را روزی نصف استفاده میکنم وتو این مدت فشارم ۱۱روی ۷یا ۸ بوده میخوام قرص رو قطع کنم و رژیم غذایی رو رعایت کنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیپنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 روز پیش)

      سلام

      اگر فشار خون دارید قطع دارو باعث افزایش مجدد فشار خون میشه

درحال دریافت اطلاعات

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمدحسین نجفی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را در بخش پرسش از دکتر مطرح کنید و یا برای مشاهده پرسش دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

همچنین به راحتی از طریق تلگرام می توانید سوالات خود را از دکتر بپرسید:

تلگرام دکتر نجفی