سوالات شایع

  • تصویر کاربرکامیابی پنجشنبه ۲۷ تیر ۹۸( 2 روز پیش) مشاهده پرسش
    آیا قرص کارودیلول با قرص کاپتوپریل تداخل دارویی ایجاد میکنه وفرد دچار افت فشار میشود
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیپنجشنبه ۲۷ تیر ۹۸( 2 روز پیش)

      سلام

      با هم مصرف میشه

      اما ممکنه اگر دوز مناسب نباشه باعث افت فشار بشه

  • تصویر کاربرسحر پنجشنبه ۲۷ تیر ۹۸( 2 روز پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خوب هستین؟
    آقای دکتر مامانم لخته ی خون توی پاش داره دکتر بهش گفته داروی زالربان ۲۰ راهمراه با یک عدد آسپرین بخوره
    ما یادمون رفت بپرسیم آیا این دو رو همزمان در یک لحظه بخورد یا با فاصله مصرف کند؟
    لطفا کمکمان کنید ممنون
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیپنجشنبه ۲۷ تیر ۹۸( 2 روز پیش)

      سلام

       

      مشکلی نداره و میشه مصرف شه

      بهتره یک قرص معده هم مصرف کنند

  • تصویر کاربرشهره چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 3 روز پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من با وجود مصرف وراپامیل هنوز گهگاهی دوباره حمله های آربتمی دارم چکار کنم؟
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیچهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 3 روز پیش)

      سلام

      بستگی داره چه نوع اریتمی باشه

      میشه دارو رو عوص کرد یا دوز دارو رو بالا برد

      با مدارک مراجعه کنید

  • تصویر کاربرصنا چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 3 روز پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من قرص وارنیکیلین گرفتم ۲ روزه استفاده میکنم تاثیری ندیدم و همچنان هوس سیگار دارم و میکشم چیکار کنم لطفا کمکم کنید
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیچهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 3 روز پیش)

      سلام

      هنوز زوده و باید کمی صبر کنید

  • تصویر کاربربنیامین چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 3 روز پیش) مشاهده پرسش
    با سلام من پسری دارم ۷ساله دو روز پیش تب کرد و چون استامینوفن توی خونه نبود بهش آ اس آ دادم فقط یکبار..عصرهم بردمش دکتر گفت آنفلوآنزای فصلیه نگرانی من الان بخاطر اون یه دونه قرصه که خودسرانه بهش دادم چون توی سایت خوندم نوشته بود باعث سندرم ری میشه الان خیییلی ترسیدم و نگرانم خواهش میکنم راهنمایی کنید الان هم پسرم فقط تب داره و لی بازی میکنه و هوش و حواس داره یکم دلدرد داره انگار و خواب آلودکی که فک کنم بخاطر استامینوفن هست با تشکر ممنون میشم جوابم رو بدید ممنون
    1. تصویر کاربردکتر محمد حسین نجفیچهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 3 روز پیش)

      سلام

      اکر دچار مشکل بود علایم اختلال هوشیاری پیدا میکردن

      با اینحال بهتره با دکتر اطفال مشورت کنید

درحال دریافت اطلاعات

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمدحسین نجفی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را در بخش پرسش از دکتر مطرح کنید و یا برای مشاهده پرسش دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

همچنین به راحتی از طریق تلگرام می توانید سوالات خود را از دکتر بپرسید:

تلگرام دکتر نجفی