جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

  • تصویر کاربر زهره شنبه ۱۹ خرداد ۹۷( ۲ سال پیش) تعداد بازدید: ۸۲۶ مشاهده پرسش
    محدودیت ورزشی بعد از آنژیوگرافی وجود دارد؟ چه ورزشهایی نباید بعد از استنت گذاری انجام داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی یکشنبه ۷ مهر ۹۸( ۱ سال پیش)

      تا یک ماه بعد از آنژیوپلاستی ورزش سنگین نکنید ولی بعد ان محدودیتی وحود ندارد

    2. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۱۹ خرداد ۹۷( ۲ سال پیش)
    3. نمایش سایر ۱ پاسخ
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۵ مشاهده پرسش
    با سلام من در سن ۳۳ سالگی بدون هیچ مشکلی از قبیل درد بعد از انجام آزمایشات دوره ایی و گرفتن نوار قلب متوجه مشکلی گردیدم که تست ورزش و اکو نیز انجام شد و دکتر گفت باید آنزیوپلاستی انجام بدی که خوب اینکار هم انجام دادم و بعد از اون هم الان ۲ سال هست مرتب توسط ایشون ویزیت میشم ، الان که دوباره در آزمایشات ادواری از من نوار قلب گرفتن هنوز یه مشکلی رو نشون میده که خوب طبق گفته دکتر عمومی زیاد هم هست . در ضمن طی این ۲ سال هم متخصصی که منو عمل کرد هیچوقت نوار قلب از من نگرفتن ، آیا ممکنه بعد از ۲ سال دوباره گرفتگی ایجاد شده باشد یا عوارض همون قبلی هست
    من سیگار کم میکشیدم که اون رو ترک کردم بعد از عمل و قرص چربی و فشار و آسپرین هم مصرف میکنم البته اضافه وزن دارم و کلسترولم معمولا روی ۲۵۰ -۲۶۰ هست ، ممنون میشم راهنمایی کنین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( ۴ سال پیش)
      سلام
      بله ممکن است
      جهت مشاوره با متخصص قلب خود در تماس باشید
  • تصویر کاربر ارش دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۶۱ مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشین .
    برادر ینده ۳۰ سال سن دارن و یک ماه قبل دچار سکته قلبی شدن و در بیمارستان کوثر شیراز عمل بالن زدن حالا من واقعا استرس شدیدی دارم براشون که این بالن زدن میتواند باعث عمر طولانی ایشان شود ؟ و دوم اینکه اگر احیانا همان رگ دچار گرفتگی شد میتوان باز بالن بزنن که عمل باز انجام ندن
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( ۴ سال پیش)
      سلام
      حتما باز کردن رگ در طول عمر ایشان موثر است
      محدد میتوان بالن زده یا استنت گذاشت و حتی بیمار را برای جراحی قلب باز فرستاد
  • تصویر کاربر ساسان سه شنبه ۹ شهریور ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۶۳ مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید. آقای دکتر پدر بنده تقریبا ۹ ماه هست که بعد از استنت گذاری داروهای اسویکس و اسپرین مصرف میکنن. میخواستم از حضرتعالی بپرسم که آیا اعمالی مانند کشیدن دندان یا سنگ شکنی کلیه برای ایشون خطر دارد یا خیر؟ متشکر از لطفتان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی سه شنبه ۹ شهریور ۹۵( ۴ سال پیش)
      سلام
      کشیدن دتدان بدون قطع آسپرین و پلاویکس انجام شود .
      سنگ شکن تا یکسال از گذاشتن استنت به تعویق انداخته شود
  • تصویر کاربر عبدالرحیم جمعه ۲۲ مرداد ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۵۷ مشاهده پرسش
    جناب آقای دکترنجفی
    باسلام واحترام
    اینجانب درآبان ۹۳یکی از رگهای قلبم روآنژیوپلاستی
    کردم دردوماه اول طبق نظرپزشک معالج روزی ۲عدد
    پلاویکس و پس ازآن روزی ۱عددمصرف میکنم که تا
    کنون ادامه داردهمچنین روزی ۱عددasa80واستاتین۲۰ونصفی متورال۵۰
    البته بخاطراینکه درتهران عمل کردم وخودم درشهرستان زندگی میکنم حدود یکسال و نیم هست که به دکترمراجعه نکردم وداروهارو خودم تاحالا تکرارکرده ومصرف میکنم.
    ازجنابعالی استدعا دارم راهنمایی بفرمایید که مصرف
    پلاویکس روباتوجه به اینکه درسال ۹۳ عمل کرده ام
    ادامه بدهم یاخیر؟
    پیشاپیش ازشماسرورگرامی تشکرمی نمایم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی جمعه ۲۲ مرداد ۹۵( ۴ سال پیش)
      سلام
      راجع به پلاویکس اگر محدودیت مالی ندارید یک روز در میان مداوم استفاده نمایید ولی اگر محدودیت دارید قطع دارو بلامانع است
  • تصویر کاربر ساسان چهارشنبه ۱۳ مرداد ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۹۸ مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید. آقای دکتر فردی که بعد از استنت گذاری در حال مصرف آسپیرین و کلوپیدوگرل هست آیا میتواند اقداماتی نظیر حجامت، زالو درمانی انجام دهد؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی چهارشنبه ۱۳ مرداد ۹۵( ۴ سال پیش)
      سلام
      بله مشکلی ایجاد نمیشود
  • تصویر کاربر صادق پنجشنبه ۲۴ تیر ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۶۵ مشاهده پرسش
    سلام
    حدود ۴٠ روز پیش انژیو انجام دادم که منجر به گذاشتن استنت و دو تا بالن شد البته سال ٩٢ هم یکی از رگهای قلبم را استنت گذاشتم
    داروی مصرفی تا ١۵ روز دو عدد پلاویکس سپس روزی بک عدد و اسپرین ٢ عدد و کاپیتوپریل ٢۵ روزی ٣ عدد و کوریول ۶/٢۵ روزی ٢ عدد ده روز پیش به تشخیص دکتر روزی دو عدد پراسوگرل ۵ میلی به جای پلاویکس میخورم به اضافه همان داروهای دیگه بعد از تعویض پلاویکس با پراسوگرل احساسم بر این است یک مقداری تپش قلب اضافه شده مثل قبل از مصرف پراسوگرل میزان و راحت نیستم دکترم در دسترس نیست
    لطفا راهنمایی و فرمایید
    با تقدیم احترام اقبالی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی پنجشنبه ۲۴ تیر ۹۵( ۴ سال پیش)
      سلام
      اینکه پراسوگرل باعث ایحاد تپش شود کمی دور از ذهن است ولی مرتبا دارو را مصرف نمایید در صورتی که بیار بنده بودید داروی شما را مجداا به پلاویکس تغییر میدادم
  • تصویر کاربر جواد دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۱۱۴۳ مشاهده پرسش
    باسلام. مادر من دقیقا یکسال قبل انژیوپلاستی (استنت) انجام دادن تا یکهفه قبل مرتب قرص پلاویکس مصرف میکرد اما الان مصرف رو قطع کرده آیا مشکلی براش پیش نمیاد؟
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵( ۴ سال پیش)
      سلام
      اگر از نظر مالی برایتان مقدور است اسویکس مداوم مصرف نمایند
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۵ تیر ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۷۳ مشاهده پرسش
    سلام آقای دکترخسته نباشید،حدود دوماه پیش خدمتون سوال پرسیده بودم به شماره پیگیریw68j7135
    طبق توصیه شما به متخصص عروق و آنژیوپلاستی مراجعه کردیم و نتیجه این شد: سه تا از انگشتای پا ی چپ راقطع کردند اما باز هم درد داره آنژیوگرافی و بالون نیز زدن اما فرقی نکرده میخواستم از خدمتون بپرسم که آیا میتونیم اونجا کاری انجام بدیم آیا چاره و راهکاری هست اینجا که همه متخصصا میگن قطع پا ممنون میشم راهنماییم بفرمایید. جسارتا چند تا فایل هم از مدارکشون خدمتون میفرستم ممنون میشم راهنماییم بفرمائید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی شنبه ۵ تیر ۹۵( ۴ سال پیش)
      با سلام
      متاسفانه همکار عزیز من موفق به رد شدن از انسداد رو نشده اند.
      در شرایط فعلی در تهران هم اقدام بیشتری نمیشه انجام داد
      باز هم با جناب دکتر محمدعلیان در تماس باشید
  • تصویر کاربر نادر دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۲ مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر مادر من یک هفته است که آنژیوپلاستی انجام داده از روز اول گاهی اوقات در ناحیه ی سمت چپ احساس درد میکرد اوایل این دردها در فواصل کمتری اتفاق می افتاد ولی الان فواصل این دردها بیش تر شده ولی خب همچنان هست با دکتر معالجشان که صحبت کردم گفتند طبیعی است و تا یک ماه دیگر خوب میشود نظر شما چیه آیا این دردها طبیعی است ؟ ممنون میشم جواب بدید یه سوال دیگه ای که داشتم مادر من قرص ویتامینه د و ویتامین ای میخورده میخواستم بدونم آیا خوردن این قرص ها برای مادرم مشکلی ایجاد نمی کنه ؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد حسین نجفی دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵( ۴ سال پیش)
      سلام
      درد پس از آنژیوپلاستی اهمیت دارد ولی چنانچه پزشک محترم به شما اطمینان داده اند که مطلب خاصی نیست نگران نباشید.
      خوردن داروهایی که ذکر کرده اید بر اساس دوز صحیح بلامانع است
درحال دریافت اطلاعات