دکتر محمد حسین نجفی

 بهترین عرق برای دل درد چیست؟ عرق گیاهی که به  عرق ۴۰ گیاه معروف است، یک شبه داروی بسیار موثر برای انواع ناراحتی‌های گوارشی است. وی در خصوص ترکیبات این عرق گفت: ترکیبات این عرق گیاهی شامل پونه، نعنا، آویشن، شیرین‌بیان و اکثر گیاهان برای درمان ناراحتی‌های گوارشی و جهت سهولت در هضم غذا استفاده می‌شود.

عرق برای دل درد

عرق چهل گیاه همچنین برای درمان دل‌پیچه، دل درد، نفخ معده موثر است و همچنین برای درمان ناراحتی‌های روده نیز بسیار مفید و موثر است. این عرق گیاهی که به عنوان چهل گیاه از آن نام برده می‌شود، در اصل چهل گیاه نداشته و حاوی تعدادی از گیاهان مفید برای دستگاه گوارش است

برای دل پیچه چی خوبه

چه کسانی نباید عرق چهل گیاه بخورند

 عرق چهل گیاه محدودیت مصرف سنی نداشته اما باید توجه داشت این عرق گیاهی دارای طبع گرم بوده و بهتر است افرادی که طبع گرم و مشکلاتی همچون ریفلاکس معده دارند در مصرف عرق چهل گیاه احتیاط کنند.

عرق مفید برای گوارش ومعده

عرق چهل گیاه شبه داروی مفید برای انواع ناراحتی‌های گوارشی است که همه افراد در صورت نیاز می‌توانند در هر زمانی بدون نیاز به گرم کردن آن را قبل یا بعد از هر وعده غذایی به میزان نیم فنجان مصرف کنند.

عرق نعنا برای دل درد

یکی دیگر از عرقیجات های مفید برای دل درد و دل پیچه عرق نعنا می باشد، که خواصیت ضد نفغ دارد و درمانی برای انواع دل پیچه است.

3.5/5 - (6 امتیاز)
دکتر محمدحسین نجفی
دکتر محمدحسین نجفی

ایشان متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی هستند. دیگر تخصص های ایشان شامل: درمان فشار خون، درمان واریس، انجام هولتر مانیتورینگ قلب و غیره می شود.

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید
[hamyar_qa] [hamyar_related_qa]

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون، اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ. پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند. پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

پرسش از دکتر