دکتر محمد حسین نجفی

۱- انجمن قلب کودکان ایران

انجمن قلب کودکانانجمن علمی قلب کودکان ایران به همت سرکار خانم دکتر پریدخت نخستین داوری در مورخه ۱۳۸۶/۱/۳۱ تاسیس شد. ایجاد ارتباط علمی، فنی، تحقیقاتی، آموزشی وتبادل نظر بین محققین، فوق تخصصان قلب کودکان و سایر همکارانی که به نحوی در شاخه های گوناگون با بیماری های قلب کودکان در ارتباط هستند از جمله اهداف انجمن قلب کودکان ایران است.

از خدمات این انجمن می توان به پزشک یاب اشاره کرد که به معرفی و جست و جوی پزشکان فوق تخصص قلب کودکان و  دستیار فوق تخصص قلب اطفال  بر اساس نام، تخصص و شهر مورد نظر شما می پردازد.

حق عضویت سالیانه در انجمن قلب کودکان ۱۰۰۰۰۰۰ ریال و هزینه ثبت نام در کنگره ۲۸۵۰۰۰ ریال است.

اطلاعات تماس با انجمن قلب کودکان ایران

آدرسخیابان ولی عصر، جنب پارک ملت، بیمارستان قلب شهید رجائی، طبقه سوم، دفتر گروه قلب کودکان
تلفن۲۲۶۶۳۲۱۲-۲۳۹۲۲۵۴۲
آدرس پستیتهران، صندوق پستی ۱۵۵۹-۱۴۶۶۵
پست الکترونیکinfo@ispc.ir

 

۲- انجمن آترواسکلروز ایران

انجمن آترواسکلروز ایرانانجمن آترواسکلروز ایران با همت جمعی از متخصصین قلب و عروق و با حمایت علمی و معنوی شادروان دکتر سید حمید میرخانی در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردید و پس از طی مراحل قانونی در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به ثبت رسید. این انجمن با هدف ارتقای علمی و کمک در امر پژوهش و آموزش در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های قلبی و عروقی در کشور تا کنون به کار خود ادامه داده است. امید می رود با همکاری همه پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان و متخصصینی که به نوعی با این دسته از بیماریها در ارتباط هستند بتوانیم در جهت ارتقاء سلامت جامعه بکوشیم.

شما همچنین در این انجمن می توانید به اخرین اخبار کنگره های قلب و عروق و نیز تعدادی از مقالات انگلیسی و فارسی قلب دسترسی داشته باشید.

 اطلاعات تماس انجمن آترواسکلروز ایران

آدرستهران – شهرک غرب – زرافشان شمالی – درخشان – خیابان سوم – بن بست ششم – پلاک ۱ – زنگ دوم
تلفن۸۸۰۷۳۰۵۲ – ۸۸۵۶۲۹۴۱
آدرس الکترونیکinfo@iranathero.ir
فکس۸۸۵۶۲۹۴۱

۳- انجمن علمی بیهوشی قلب ایران

انجمن بیهوشی قلب ایرانانجمن علمی بیهوشی قلب ایران به ریاست سید مصطفی علوی تشکیل شده است. در این انجمن گزارش صورتجلسه ها و نیز تعدادی از مقالات برتر مجلات خارجی برای دانلود در دسترس کاربران قرار داده شده است. لازم به ذکر است که ساعات کاری روزهای زوج از ساعت ۱۲ الی ۱۹  می باشد.

شرایط ثبت نام و مبلغ حق عضویت جدید به شرح ذیل است:

– پزشکان فوق تخصص و متخصصین

  1. یک ساله……. ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
  2. سه ساله…… ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال
  3. پنج ساله…… ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال

– غیر پزشکان

  1. یک ساله……. ۶۰۰٫۰۰۰ ریال
  2. سه ساله…… ۸۰۰٫۰۰۰ ریال
  3. پنج ساله…… ۱۵۰٫۰۰۰ ریال

اطلاعات تماس انجمن بیهوشی قلب ایران

تلفن ۲۲۶۶۳۲۹۶
پست الکترونیکicaa_91@yahoo.com

۴- انجمن علمی پرستاران قلب ایران

انجمن پرستاران قلب ایراندر شرایطی که  علوم و تکنولوژی بویژه در عرصه سلامت و بهداشت، در دهه های  اخیر بیش از هر زمانی تحول و پیشرفت پر شتاب خود را به جهانیان عرضه نمود، ضرورت بسط و گسترش آموزش امری اجتناب ناپذیر است. در حالیکه هر روز وسایل و تجهیزات پزشکی متنوع و روشهای درمانی و جراحی برای پیشگیری ، تشخیص و درمان زودهنگام بیماریها به مراکز درمانی اضافه می شود و در عین حال مسئولیتهای پرستاران را برای بکار گیری تجهیزات پیچیده وتلفیق رویکرد های جدید در مراقبتهای استاندارد پرستاری می افزاید ضرورت آموزش و حمایت همه جانبه پرستاران بیش از پیش احساس می گردد.

نویسنده این سطور که در سالهای ۱۳۶۵ لغایت ۱۳۸۱ به عنوان سوپروایزر آموزشی مرکز قلب و عروق شهید رجائی تهران مشغول کار بوده است، با دعوت از ۱۶ نفر از پرستاران صاحب نظر و خبره در عرصه آموزش و بالین که تجربیات ارزشمندی درپرستاری قلب وعروق وپرستاری مراقبت ویژه داشتند به عنوان هیات موسس کانون پرستاران قلب شاخه انجمن پرستاری ( ۱۳۸۰ ) فعالیت خود رابرای تهیه اساسنامه و ترسیم چشم انداز و رسالت این تشکل آغاز نمودند.

ضرورت گسترش فعالیتها و داشتن هویت مستقل برای انتشار نشریه و رفع مشکلات مالی موجب شد تا با درخواست هیات موسس از کمسیون انجمنهای علمی وزارت بهداشت.این تشکل با نام انجمن علمی پرستاران قلب ایران با پروانه فعالیت مستقل تصویب گردد وپس ازتشکیل مجمع عمومی و انجام انتخابات هیات مدیره در بهمن ماه ۱۳۸۳ ، نهایتا درواحد ثبت شرکتها و موسسات قوه قضائیه تحت شماره ۱۸۰۷۶ مورخ ۱۸/۲/۸۴ ثبت گردد. مکان آن از بدو تاسیس تاکنون درطبقه دوم ساختمانی در محوطه بیمارستان قلب شهید رجائی که قبل از سال ۱۳۵۷ مدرسه پرستاری قلب بود قرار دارد

حق عضویت در این انجمن ۱۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد. همچنین برای تابستان دوره های مختلفی آموزشی با امتیاز بازآموزی در نظر گرفته است که در صفحه اصلی وب سایت انجمن پرستاران قابل مشاهده می باشد.

آدرسخیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش، بیمارستان قلب شهید رجایی، ساختمان نیروی انسانی-طبقه دوم
تلفن۲۲۶۶۳۱۶۵ –  ۲۲۶۶۳۱۶۶  –  ۲۳۹۲۲۲۷۰
آدرس پستی۱۵۶۹ – ۱۴۶۶۵

۵- انجمن علمی اینترونشنال کاردیولوژی ایران

انجمن اینترونشنال کاردیولوژی ایرانانجمن علمی اینترونشنال کاردیولوژی ایران در ۱۳۸۷/۹/۱۴ بر اساس قانون تشکیل انجمنهای پزشکی رسما تاسیس گردید. هدف از تشکیل این انجمن بالا بردن سطح دانش پزشکی در رشته قلب و عروق و بخصوص اینترونشنال کاردیولوژی (ترمیم قلب و عروق از طریق کاتتر) برای پزشکان و عموم مردم میباشد.

این فعالیت ها شامل برگزاری همایش های علمی – انتشار مطالب پزشکی– همکاری علمی با سایر انجمن ها و موسسات پزشکی داخل و خارج کشور است. در جهانی که روش های درمانی بسوی تهاجم کمتر و رفاه بیشتر بیماران پیش میرود نه تنها اولویت در پیشگیری است بلکه درمان بیماری های قلب و عروق نیز باید در صورت امکان با ساده ترین راه یعنی درمان طبی و در درجه دوم ترمیم با ابزارهای کاتتری انجام شده و در نهایت جراحی قلب و عروق پیشنهاد گردد. بدیهی است هر یک از این روش ها جایگاه ویژه خود را برای بیماران مختلف دارد.

این انجمن افتخار دارد که برای ارتقاء سطح دانش پزشکی در رشته اینترونشنال کاردیولوژی فعالیت داشته تا بهترین روش های متداول این رشته را با گردهمایی و تبادل نظرهای دانشمندان ایرانی و خارجی انتشار دهد. با تکیه بر اساسنامه از همکاران محترم اینترونشنال کاردیولوژی به عنوان عضو پیوسته و سایر همکاران رشته های قلب و عروق بعنوان عضو وابسته برای عضویت به این انجمن دعوت به عمل میاید. در حال حاضر دکتر ایرج فیروزی رییس و دکتر محمود هاشمیان نایب رییس انجمن کاردیولوژی ایران هستند.

 این انجمن دارای ۴ کار گروه اینترونشن در سندروم های حاد کرونر (Acs)، Structure Heart Disease، Complex PCI و بیماری های آئورت و عروق محیطی است . شما همچنین می توانید به تعدادی از مقالات معتبر در زمینه کاردیولوژی به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

اطلاعات تماس انجمن علمی اینترونشنال کاردیولوژی ایران

تلفن۸۴۹۴۲۳۴۱
پست الکترونیکinfo@isoic.ir
آدرس پستی۳۸۵۱ – ۱۵۸۷۵

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟

میخوای به صورت آنلاین سوالت رو از دکتر بپرسی؟